mandag 30. august 2010

Exit livsnyting. Enter prestasjonsangst.

Det er første skoledag og jeg har prestasjonsangst fra topp til tå. Jeg skal nemlig testes. Jeg hater tester, eksamener og generelt andre ting man ikke har sjangs til å kunne være 100% forberedt på. De skal finne ut hvor god/dårlig jeg er i fransk både skriftlig og muntlig, og putte meg i en passende klasse. Det er ikke det at jeg tror jeg vil komme spesielt dårlig ut. Det er heller den greia med at en gjeng fremmede mennesker skal vurdere meg som jeg flipper litt av.

For jeg tror jeg kommer til å ace'e testene. Jeg har blitt testet i fransk før, over 3 år, og fikk 5'ere og 6'ere. Og det kan være et problem. ( arrogant.) Jeg har meldt meg på kurset for begynnere, og det kan jo være at denne gjengen med fremmede vil ha meg til å ta et annet kurs. Det betyr i såfall 5 skoledager istedenfor 4, som begynner @ 9 istedenfor @ 13, samt en høyere kursavgift. Det går bare ikke det. Jeg trenger både tiden og ikke minst pengene. Jeg skal jo bruke de på jakker! 

Jeg blir nok nødt til å gjøre meg mer udugelig enn jeg kanskje er.

Test écrit - fail! 

Test oral - fail!

Ok, du får gå i begynnerklassen.. 

Gameplan.

@ Spotify  Coparck – Thoughts You Thought You Could Do Without

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar