søndag 29. august 2010

Underrated overload

Er det ikke meningen at man skal holde hviledagen hellig..? Det er godt mulig at parisere ikke helliggjør søndagen. Jeg våknet nemlig av at noen tok helt av med en hammer i etasjen over. Jeg som trodde jeg nå var mutters alene i hele bygården, siden det har vært så merkverdig stille her. Amerikaneren reiste til deilige Wien i dag tidlig og blir borte i 1,5 uke. Dårlig gjort. For jeg liker dårlig å plutselig være helt, helt, helt alene i Paris. Men det får vel gå for en dag.

Jeg planla turen slik at jeg skulle få noen fridager til å infiltrere byen før kurset begynner, og høstsemesteret generelt smeller hardt til meg i morgen tidlig. Strengt tatt burde jeg ikke ha hatt noe som helst fri. Ikke én dag. Ikke i sommer engang. Jeg skal lære fransk, skrive en masteroppgave, lese til 3 eksamener og skrive en liten mengde andre oppgaver. Og blogge. Og jogge. 

Håper ikke jeg får panikk og går på en smell i løpet av den neste uken. Tvi tvi.

@ Spotify Bloc Party – Sunday

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar