mandag 6. september 2010

American Invaders

..in the air. Neeeida. Bare i leiligheten. 

Jeg har hatt en ikke-operativ ettermiddag, dvs bare lusket meg ut av senga for å få tak i take-away fra Kina, og har med andre ord ikke løpt rundt i gangene for å finne ut hva som har foregått. Men någen har låge med någen. Det er jeg sikker på.

Det jeg derimot har gjort var å prøve take-away-mulighet #2 i dag. Og for en kundeservice. Nesten før jeg hadde kommet innenfor dørstokken på sjappa hørte jeg en liten dame i andre enden av lokalet nærmest hyle 'BONJOUR, MADAME!' mens hun kom mot meg og gliste fra øre til øre. Følte meg så velkommen at det ble nærmest en fryd å prøve å bestille nudler og biff på fransk - som jeg skulle ha i den store boksen, ikke den lille, nei, og ja, det måtte jo varmes. Jeg var håpløs, men den lille damen var fortsatt blid. Jeg fikk mat og ble også veldig blid. Er blid enda faktisk. Skal ikke mye til.

Det var en lang digresjon. 

Det har ramlet inn en haug amerikanske gutter i leiligheten i dag. Minst 3. Er det Jack, John og Jimmy? Peter, Paul og Phil? Ingeniører eller fotballspillere eller backgammon-genier? Jeg tipper ingeniører.

Fortsettelse på dette mysteriet følger mest sannsynlig i morgendagens posting.

@ høyttaleren Hit'N'Hide - Space Invaders

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar