onsdag 1. september 2010

The return of the landlady

En gråhåret, entusiastisk, diger dame med enorme pupper møtte meg da jeg kom dinglende inn døren i kveld. Motivasjonen for å prate med en fransk, fremmed gammel dame var lik null akkurat da. Det viste seg fort at hun kunne nesten ingenting engelsk. Great. En endeløs kø på butikken og altfor mye trakking og metro-kjøring ila dagen hadde tatt knekken på meg. Og nå måtte jeg snakke fransk. Great. Jeg fikk klassiske franske 'bisous' enten jeg ville eller ei, og man kysser visst det venstre kinnet først. Greit å vite. Til tross for at hun ikke kunne engelsk og trakket langt over min intimgrense så var hun veldig hyggelig.

Men nå vil jeg hjem. Lopper biter meg.

@ Spotify  The Raveonettes – I Wanna Be Adored

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar