tirsdag 7. september 2010

Upstars, downstairs

Klassen fikk et tilbud i dag. Vi er nemlig den besteste begynner-klassen skolen har hatt. Vi lærer altfor fort. Så derfor vil de lære oss mer. Mao; de vil raske til seg flere av pengene våre. For 100 euro får vi 15 timer ekstra skolering de 2 siste ukene. Det er mange timer. Jeg kan takke ja. Jeg kan takke nei, og takker da nei på vegne av hele klassen. Hva ville Chuck Norris gjort?

Et annet høyaktuelt spørsmål er hva er det som egentlig foregår i 21 rue Theodore de Banville? Dette har blitt noenlunde tilfredsstillende besvart i aften. Jeg er velsignet med en nabojente fra US of A som roper til de hun snakker med på Skype. Jeg hadde uansett hørt henne uten at hun hadde ropt. Veggen er garantert laget av papir. Superdupert.

Hun - tipper hun heter Candice - fortalte Connor (på Skype) at hun bor i et hus sammen med Mark, Mike og Eddie. Så da er de altså 4 amerikanske kids som har reist hit sammen. 

Men, ikke nok med det. Der finnes enda 2 personer til.

I dag, da jeg fant jeg meg selv i en dyp samtale med landladyen (på fransk) mens jeg varmet kinamaten min (jada, i dag også) i micro'en på kjøkkenet, åpner det seg plutselig en dør på det lille kjøkkenet. Ut kommer det en gutt med et håndkle over skulderen. Han skulle dusje.

Så, det bor faktisk 2 gutter ovenpå som kommer ned og gjennom kjøkkenet.

Og der kom Mikey forbi i et håndkle på vei til dusjen. En jock fra Boston med glatt brystkasse. Kunne umulig være mer enn 17. Han ante ikke at jeg var hjemme og hadde åpen dør. Jeg så at han ikke så den komme.

Om jeg regner på det så er vi 7 stk under samme tak. HALLO?!!!!! Take me home! 

Jeg likte nok leiligheten best før den ble forvandlet til et American sorority house. 

Skype-gullkorn fra nabojenta: "You don't hook up with enough girls to have herpes."

@ Spotify The Sounds – Rock n Roll

1 kommentar: